درب کنسرو بازکن برقی

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
وب زيبايي داريد به وب ويشکاء هم سري بزنيد
پاسخ

چشم
گزينه 2 يکي از قديمي ترين موسسات آموزشي است که اقدام به برگزاري آزمون هاي آنلاين کرده است. در سايت مشاوره کنکور مکتبستان به بررسي اين آزمون ها مي پردازيم.
تور پکن سفري به پايتخت پرجمعيت‌ترين کشور دنيا است . شهر پکن مرکز جمهوري خلق چين و يکي از شهرهاي مشهور و کهن دنيا ميباشد که داراي قدمتي سه هزار ساله است. مساحت شهر پکن بيش از 16800 کيلومتر مربع بوده و جمعيتي بالغ بر سيزده ميليون نفر را شامل ميشود. مناظر و چشم اندازهاي زيباي شهر پکن ، دارا بودن آب و هواي اقليمي گرم و نيمه مرطوب ، برخورداري از هر چهار فصل به صورت واضح و مشخص و و سرشار از محصولات متنوع و گوناگون از ويژگي هاي بارز اين شهر ميباشد. شهر پکن مرکز خطوط ارتباطي و حمل و نقل هوايي راه آهن و آزادراههاي زميني کشور محسوب شده و در عين حال بزرگترين مرکز علوم و فنون پيشرفته و مدرن در چين ميباشد. مهمترين نقاط ديدني شهر پکن عبارت از ديوار 6400 کيلومتري چين يا ديوار بزرگ ، محراب ها ، آرامگاه ها و مقبره هاي باستاني ، پارکها و فضاي سرسبز و جنگلي ميباشد.
پکن از جمله شهرهايي است که چهار فصل و آب و هوايي خشن دارد. بهار با آب و هوايي ملايم ، تابستان گرم به همراه باران هاي موسمي ، پاييز با آب و هواي صاف و آفتابي و تا حدي گرم و زمستان با آب و هوايي سرد همراه با طوفان هاي فصلي و بارش برف همراه است.