سفارش تبلیغ
صبا ویژن

من خیره به آئینه و ، آئینه به من باز .... آهی کشیدم که چه شد ، ا

 

من خیره به آئینه و ، آئینه به من باز

آهی کشیدم که چه شد ، ای سرتن ناز

 

ازعشق دل انگیزتو ، بهانه داشتم

آهسته به آئینه گفتم ، کودلبر تن ناز

 

برتن فشاندم عطر ، فراوان

برچشم کشیدم سرمه ی کرمان

 

باد آید وافشان کند ، زلف تورا جان

من خال لبت را ببینم ، بالای لبت جان

 

اوهست ومن ، عاشق وشیدا    

من مات شدم زینهمه ، افسونگریش باز

 

دیدم به تن گیتی ، سبزه قبایی

خندیدم وگفتم ، چه زیباه شده ای باز

 

دیدم همه حکمت ، درمردومک چشم

عکس رخ خویش ، به رخسارِ توزیبا

 

گیسوچوافشان بکند ، جان بگیرم

من پنجه به تار بنوازم ، تو به آواز

 

آئینه ی عشق بودی و ، غلام درحسرت

این قصه چه گویم ، نشکنی ای دل تن ناز  

 

غ..ر..آ

 

 



[ پنج شنبه 96/2/28 ] [ 3:6 عصر ] [ غلامرضا رمضانی آقداش ]

دیگر امکانات


بازدید امروز: 19
بازدید دیروز: 84
کل بازدیدها: 342868