سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نپسندید دلم به غیرتو ، به کس عاشق نشدم ....گل فرستادم جای نامه

 

نپسندید دلم به غیرتو ،

به کس عاشق نشدم

گل فرستادم جای نامه ،

که بدانی عاشق هستم

گل فرستادم که به قاصد ،

پیامم دهی

که بجزعطرتو ،

به کس محرم نشدم

گرپیام من شنیدی ،

پَرما. وامکن تو

که به یاردگری ،

غیرتوعاشق نشدم

من که خودشکسته بالم ،

که به بامت نشستم

تومران مرا زبامت ،

که به اذن دل نشستم

همه کس توراشناسد ،

که تویی گهرهستی

تونکین حلقه ی عشق ،

به دلم به مهرنشستی

غم دوریت. غلام کش ،

توبه باغ دل شکفتی

کی دمدعطرتوبرمن ،

نفس سحرتوباشی

گل بوسه لبت را ،

نچشیده داغ داغم

مثل عود بسوزم آخر ،

شررافتاده بجانم

معبد دلم تویی تو ،

توبلوردیده هستی

درخیالم نه بتی تو ،

توهمان معبد عشقی

 

 

غ..ر..آ



[ یکشنبه 96/10/24 ] [ 3:51 عصر ] [ غلامرضا رمضانی آقداش ]

دیگر امکانات


بازدید امروز: 255
بازدید دیروز: 125
کل بازدیدها: 342152